« Home | Şiir » | whatever works / ne olsa işe yarar » | Başlangıç » | A Quote from American History X » | 5 çayı » | Bıçak Sırtı » | The Blowers Daughter » | Hannah and Her Sisters » | BİRAZ GEÇ KALINMIŞ BİR ÖZÜR YAZISI » | Fibonacci Dizisi » 

Friday, May 21, 2010 

çözmek gerek

Şu hayatta birçok şeyi yapmak isteyip de yapamamak ne kötü. Çok mu aç gözlüyüm acaba. Bu yüzden mi her başladığım şeyi yarıda bırakıp diğerine kanalize olmaya çalışıyorum.

Bir işe başlamadan önce yapılacaklar listesi oluşturmak gerektiğini daha çok küçük yaşlarda öğrenmiştim. Ama bunca zamandır ne zaman kendime bir liste hazırlamaya kalksam ona bağlı kalmayacağımı, ne zaman planlar yapsam o planlara uymayacağımı handiyse adım gibi biliyorum.

Acaba hayatı gözümde çok fazla büyütüp hayattan çok fazla şey mi bekliyorum?

hiçbirşey için geç kalmış sayılmazsın, bugün denesen mesela?

Post a Comment

About me

  • Name: Mesut
  • From: istanbul, Türkiye
Profile

Photographs

    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from mes_ozt. Make your own badge here.